Mobilbank Privat

Med Nordjyske Banks Mobilbank Privat kan du gå i banken, når og hvor det passer dig via din iPhone og Android telefon.

I mobilbank kan du bl.a. betale regninger, overføre penge mellem dine konti og til 3. mand. Du kan se din konti og posteringer, depoter og Betalingsservice aftaler. Det er også muligt at spærre dit kort, hvis du skulle miste det.
 

Sådan får du Mobilbank Privat

  1. Tilmeld dig Mobilbank Privat i din Netbank Privat.
    Under ”Tandhjulet” – ”Aftaler og mobil” – ”Mobilbank” kan du tilmelde dig og oprette en mobilkode, som du bruger ved login på app’en.


  2. Hent Mobilbank Privat app’en i App Store eller Google Play.
  3. Log på
         Tast dit bruger-id (NemID) og derefter den mobilkode, som du oprettede i Netbank.
         Du skal kun bruge NemID, når du godkender betalinger.
Mobilbank

Brug banken, når det passer dig, med Nordjyske Mobilbank

Hjælp

Hotline sidder klar til at hjælpe dig på telefonen hverdage mellem 08:45 og 16:00 - torsdage til kl. 17.00.

Ring til vores hotline på telefonnummer 9870 3930 eller skriv til dem via formularen 

Skriv til Hotline