Kunderådgiver til København afdeling

Nordjyske Banks afdeling i København er inde i en særdeles positiv udvikling med vækst og forretningsudvikling, hvilket gør, at vi oplever en meget stor tilgang af nye kunder.

Afdelingen, som er åbnet helt tilbage i 1985, er nu en rådgivningsafdeling uden kasse, og du vil blive den 11. medarbejder på holdet, som p.t. består af 1 afdelingsdirektør, 7 kunderådgivere og 2 kundemedarbejdere.

Nordjyske Bank er netop af bankportalen Mybanker i en brugerundersøgelse blevet kåret til Danmarks bedste bank 2017.

Vi har fleksible arbejdstider med gode flekstidsmuligheder og ingen lang torsdag, da vores normale arbejdstid er alle dage kl. 08.10 – 16.04. Vores beslutninger, også kreditmæssigt, træffes i langt de fleste tilfælde lokalt i afdelingen. Du har naturligvis nogle salgsmål, vi forventer, du når på årsbasis, men du vil ikke føle dig ”jagtet” af daglig opfølgning og hurtig blive træt af at skulle løbe hurtigere og hurtigere efter endnu højere indtjening til banken.

Med afdelingens beliggenhed i nye, store, lyse og topmoderne lokaler lige ved Nørreport Station befinder vi os transport- og befolkningsmæssigt i et fantastisk område af København, hvor de lækre lokaler giver en ekstra stor arbejdsglæde.

Jobbet:

Hvis du brænder for at arbejde med nye kunder og har lyst til at bygge din egen portefølje op fra bunden, har vi et spændende jobtilbud, hvor du kan dyrke din faglighed samtidig med, at du kommer i direkte kontakt med gode og attraktive rådgivningskunder, der for det meste indeholder boligfinansiering.

Via en særlig markedsføringsindsats og forskellige samarbejdspartnere vil du automatisk hver dag modtage et stort antal kundehenvendelser, der skal behandles med speed, rettidig omhu og vedholdenhed. Vi søger derfor ikke en ”sælger” eller en ”vedligeholder” men snarere en god finansiel ”købmand”, der med energi, motivation, positiv indstilling, snusfornuft og et veludviklet kredithåndværk kan levere de bedste løsninger for både kunderne og banken.

Du får stor frihed under ansvar, og du skal kunne træffe selvstændige og hurtige beslutninger, naturligvis med støtte og hjælp fra både dine kolleger og din chef.

Afdelingens 2 kundemedarbejdere vil supportere dig i mange af de administrative arbejdsopgaver, så du kan koncentrere din tid om kundekontakt og rådgivning.

Dit udgangspunkt for at søge:

Vi forventer, at du har gennemgået enten Finans-, Finansøkonom- eller Finansbacheloruddannelsen eller har erfaring med at servicere en kundeportefølje i et pengeinstitut.

Da din succes vil afhænge en del af din ordenssans, datadisciplin og at du kan planlægge og strukturere din hverdag, lægger vi også en del vægt på disse punkter.

Vil du vide mere…

om jobbet, dine muligheder eller vores forventninger til dig, er du velkommen til at kontakte afdelingsdirektør Kim Vagner på 9633 5257 eller mobil 61614543.

Send din ansøgning til

Send din ansøgning og CV samt relevante bilag til job@nordjyskebank.dk og skriv ”Kunderådgiver – København".

Vi indkalder løbende til samtale.